Lago di Garda - reportáž

18. července 2006 v 15:32 | Andy |  Cestování
Zpátky v Praze. No, nic moc. Na Lagu se mi přece jen líbilo o něco víc :-)
Čtyři dny jsou na tak úžasnou krajinu vážně málo. Až tam pojedu příště, tak minimálně na týden.
Abych začala od začátku...Petr mi dlouho sliboval, že mě vezme jezdit do pořádných kopců. Jako že zatím vůbec nevím, co to je KOPEC. Nejdříve jsme měli v plánu Rakousko a AlpenTour, dokonce už jsem to měla s jednou cestovkou (www.alpy.cz) domluvené. Vybrali jsme okruh s názvem HORSKÝMI OBLASTMI KOLEM GRAZU. Vypadalo to moc pěkně, celková délka okruhu byla 171 km a celkové převýšení dosahovalo 5004 metrů. Organizace zájezdu je taková, že se jede nalehko jen s koly, autobus pak každý den převáží všechny věci z hotelu do hotelu podél trasy. V každém hotelu je zajištěno ubytování s polopenzí. Cestovka pak nabízí v rámci AlpenTour okruhů několik, v různých lokalitách, s různou délkou a náročností. Jedinou "nevýhodou" je relativně vysoká cena - ten náš třídenní by vyšel téměř na 6.000 Kč. Asi 14 dní před odjezdem jsme cestu začali rozebírat a řekli jsme si, že chceme jet radší na Lago di Garda.

Petr tam byl loni a byl nadšený, pořád básnil o Tremalzu. Já jsem byla na Gradu zvědavá, všude se o ní píše jako o bikerském ráji. Takže běhen pěti minut jsme změnili plány, zrušili AlpenTour a zamluvili si karavan kempu Claudia v městečku Malcesine přes X-centrum. Stačilo zaplatit 500 Kč zálohy na osobu a dorazit na místo do půl dvanácté v domluvený den - tj. středu 12.7. Podmínky naprosto jednoduché, avšak my je téměř nesplnili. Z Prahy se nám podařilo vyrazit o hodinu později než jsme zamýšleli, na Baraňďáku byla zácpa, další jsme chytli v Plzni a pak u Mnichova. Do kempu jsme tak přijeli těsně před zavřením. Na recepci nás ale vlídný Ital bez úproblémů zapsal a poslal nás do části kempu pronajaté x-centrem, kde nás již čekal připravený karavan. Vynosili jsme věci z auta a po úmorné osmihodinové cestě padli do postele jako zabití.
Na první den ježdění jsme chtěli něco lehkého, vyrazili jsme tedy po důkladné přípravě kol (čištění, mazání) celkem pozdě směrem na horu Monte Baldo, respektive na její mezistanici (nádherný výhled!). Cesta byla celkem krátká, ale stoupání vražedné (místy určitě kolem 20%) a navíc v šíleném vedru. Po dojetí na vrchol se mi z toho vedra a námahy (tep 180) udělalo tak blbě, že jsem se málem pozvracela :-( Pěkný začátek. Naštěstí pomohla pauza a studená voda a tak jsme se mohli vydat na cestu dolů. Podle Miloše - šéfa kempu - který nám cestu poradil to měl být pěkný sjezdík. Mě to ale sjízdné nepřišlo ani trochu (prudké a úzké cesty lesem, spousta 180ti stupňových zatáček, šotolina tvořená kameny o velikosti pěsti a většími ve vysoké vrstvě ve které kolo plavalo a do toho každou chvíli vylézala ze země skála, která tvořila vyoké schody buď směrem nahoru nebo dolů) . Po pár pokusech o jízdu, které byly pokaždé zakončeny pádem (důkazem budiž modřiny na mých nohou, kterými se mohu pochlubit jěště dnes :-)) jsem to vzdala a téměř celou cestu kolo vedla. Petr byl otrlejší, ale o moc úspěšnější také nebyl (alespoň nepadal :-)) . První sjezd jsme si tedy příliš neužili, tak jsme se alespoň jeli podívat do Malcesine, což je krásné starobylé městečko s úzkými uličkami dlážděnými kamením a pěknou hradní zříceninou. V supermarketu jsme si koupili Lambrusco (4 Eura) a po silnici podél Gardy se vrátili do kempu. Odpoledne jsme strávili vařením jídla, jeho konzumací, plánováním trasy na pátek, procházkou k jezeru a mírným přiopitím se oním lahodným mokem (1,5 litru).
Trasa: Malcesine - mezistanice Mt. Baldo - Navene
Najeto necelých 30 km, nastoupáno 730 m.
Profil všech tras je v sekci obrázky - Lago di Garda.
Pátek byl cyklisticky zajímavější. Ráno jsme naložili kola do auta a dojeli do Rivy (na kole je to asi 15 km po dost frekventované silnici), kde jsme zaparkovali na pěkném parkovišti a vyrazili směrem na Lago di Teno. Cesta začala prakticky okamžitě stoupat (u Laga je nadmořská výška cca 80m) a nezastavila se dříve než na vrcholu na St. Giovana del Monte ve výšce cca 1200 metrů, což byl cíl naší cesty. Po cestě jsme se ještě zajeli podívat k nádhernému jezeru Lago di Teno, které má úžasnou tyrkysovou barvu. Stoupání po silnici bylo v pohodě, jak jsme zajeli do terénu, bylo to mnohem horší. Šotolina a celkem prudké výjezdy, občas bylo nutné kolo tlačit přes velké kameny. Po jednom takovém tlačení následovaném prudkým výjezdem jsem se nějak vyšťavila a chytla žaket, zase jsem musela dát nucenou pauzu L Při těchto situacích naštěstí stačí pět minut posedět, pořádně se napít a něco sníst a může se pokračovat, ale byla jsem na sebe dost naštvaná, po tom včerejsku už podruhé takto odpadnout :-( Malá poznámka ke stravování na cestě - dost se neosvědčily tyčinky s polevou - ať už čkoládovou, karamelovou, nebo jogurtovou. Jak je teplota kolem třiceti, všechno teče. Chce to kupovat takové tyčinky, které jsou úplně bez polevy, klasické muesli, dobře obstál i PowerBike.
Nahoře na kopci nás zaujal dům, obrostlý dvěma obrovskými stromy, které ho obplétaly. Vypadalo to hodně zajímavě. Sjezd byl dlouhý a pěkný, nejprve po šotolině, pak po silnici (tam překonávám svůj rychlostní rekord na biku - 70 Km/h). Samozřejmě jsme se opět nevyhnuli nesjízdným místům, ale tak zlé jako první den to nebylo. V Rivě jsme zašli na zmrzlinu (2 kopečky = 1,5 Eura), dali věci do auta a šli se koupat. Měli jsme to v plánu od rána, plavky jsme měli připravené v autě. Já jsem byla po cestě dost unavená, do vody se mi nechtělo. Petr mě tam hodil i s dresem. Musím si postěžovat :-)Bylo to totiž strašně ledový.
(Petr: Ve skutečnosti se tam Andrejce strašně chtělo, jenom to nevěděla a nechtěla se převlíkat do plavek. No uznejte, co mi zbývalo ? :-)
Odpoledne v kempu jsme zase vařili, odpočívali a povídali si s lidmi z x-centra a ostatními Čechy, bylo nás tam asi deset. Byli jsme však jediní, kdo přijeli na kola - zbytek tam byl kvůli windsurfingu. Na Lagu to totiž hodně fouká, zejména u Rivy, takže kromě ráje bikerů je to i ráj surfařů. X-centrum půjčuje surfy, i třeba vodní lyže a nabízí i kurzy, kdybychom tam byly delší dobu, asi bychom to vyzkoušeli. Cenově je to tak, že pujčení surfu na den je tuším za 17 Euro, lyže snad za 15. Kromě toho tam půjčují horská kola (jsou to hodně stará celopéra od Authora, takže zdarma), věci na lezení a ferraty a také je možné objednat si shuttle bus a nechat se vyvézt na nějaký kopec (typicky Tremalzo) a pak si užít sjezd.
Kemp je otevřený od dubna do října a ideální termín je prý okolo velikonoc - je tam málo lidí a perfektní počasí.
Trasa: Riva - Lago di Teno - St. Giovana del Monte - Arco - Riva
Najeto 45 km, nastoupáno 1260m.
Sobota rovná se Tremalzo. To nejlepší nakonec J Bylo nám sice nabídnuto využít shuttle a nechat se nahoru vyvézt, ale to by byla srabárna :-) (Petr: Vůbec to nepřipadalo v úvahu) Vstali jsme tedy brzy - v sedm hodin, rychle jsme se najedli (uvařila jsem už večer předtím puding (Petr: mňam, mňam) a vyrazili, chtěli jsme se alespoň na začátku vyhnout vedrům. Následoval přesun do Rivy a parkování na oblíbeném parkovišti.
Sedáme na kolo a jedeme nejprve po silnici podél Laga, v jednu chvíli se ale cesta rozdvojuje a my začínáme šplhat po stezce pro kola a pěšáky. Cesta je to naprosto úžasná (v sekci fotky jí Petr zachytil) - je zaříznutá ve skále, kterou jakoby obkružuje a v mírném sklonu míří směrem vzhůru. Je samozřejmě šotolinová a od srázu dolů k Lagu ji odděluje dřevěné zábradlí. Hodně mi to připomělo ferraty u Tre Cimme. Pojmenovala jsem si to tam ferrata na kole. Po cca 400 nastoupaných metrech cesta bohužel končí a dál se musí po hodně frekventované silnici přes Biacesu a Molina di Ledro k jezeru Lago di Ledro (655 mnm). Ve vesnici u něj jsme odpočívali u kašny a krmili se čerstvým pečivem, které koupil Petr (těch rozteklých tyčinek už jsme měli plné zuby) - teď měl totiž žaket pro změnu on.
Přes městečka Bezzeca a Tiarno jsme pokračovali po silnici až k levotočivé zatáčce směřující na "Passo Tremalzo". "Teď to teprve začně", sděluje mi Petr. To je radost, nato že už máme najeto skoro třicet kilometrů do kopce (nastoupáno cca 700m). "Počkám na tebe u kapličky" volá na mne ještě přes rameno a už mi mizí z dohledu. Nezbývá mi nic jiného než také sednout na kolo a začít zase šlapat. Cítím už trochu únavu a z batohu mne bolí záda. Ono se to nezdá, ale ten třílitrový kejml s pár nutnostmi na cestu a jídlem se docela pronese.
Silnice nahoru je krásná a široká asfaltka, provoz téměř žádný, zato spousta serpentýn a cedule oznamující na kterém kilometru z celkových 13 se právě nacházíte. Když se pohybujete pod osmičkou, je to značně depresivní, pak už to nějak víc utíká. Na čtvrtém kilometru už bolest zad nemohu vydržet a tak slézám a daří se mi batoh pomocí popruhů omotat kolem řidítek, takže celke dobře drží, nekýve se a nepřekáží při šlapání. To je úleva!
Asi kolem páteho kilometru vidím kapličku a odpočívajícího Petra na lavičce. Na chvíli také zastavím, ale rychle jedu dál, vím, že když se zastavím na delší dobu, zatuhnou mi svaly a hlavně kolena a nemůžu se pak rozjet. Jedu tedy napřed a jede se mi celkem dobře. Hlídám si tepovku aby byla pod 150, přemýšlím o všem možném, ale stejně je to trochu nuda. Chtělo by to MP3 přehrávač. Občas si kousnu tyčinky abych neměla žaket a očima hypnotizuji cedule u cesty aby čísla nabíhala rychleji. Petr mě dojíždí později než bych čekala a vypadá celkem unaveně. Jedeme pak pár kilometrů spolu a u nějaké horské chaty asi tři kiláky pod vrcholem děláme spolčnou přestávku a jíme. Já u toho samozřejmě zatuhnu, takže mi pak Petr okamžitě ujíždí a potkáváme se až v poslední části cesty, když se asfaltka mění v šotolinu. Petr odpočívá a zkouší Speeda, já radši nezastavuji, už chci mít ty poslední dva kiláky za sebou. V šotolině se samozřejmě jede mnohem hůř a únava už je dost velká, ale naštěstí mě asi poponášela vidina závěru a tak se nahoru dostávám celkem rychle. Projíždím tunýlek v téměř 1800 mnm a čekám, že to půjde ještě nahoru, ale on je to vrchol! Skoro se mi tomu nechce věřit J Rozhled na okolní kopce i sjezd je celkem impozantní.
Sjezdu se ovšem dost bojím, je to pro mě horší než jízda do kopce. Neumím v těch kamenech jezdit. Taky mi to moc nejde, jsem celá vyklepaná, kolo pode mnou plave. Zastavuji v každé zatáčce a musím se vydýchat :-). Petr na mě naštěstí vždy po nějakém úseku počká. Jsem vystresovaná a vůbec se mi to nelíbí, to má být ten bikerský orgasmus? Po pár kilometrech sjezdu navíc místo dolů pokračujeme nahoru. Petr vybral nějakou "lepší" trasu, která ovšem vyžaduje nastoupat dalších 200 metrů. A celkem prudce, po šotolině. Mám toho plné zuby, jsem uvanená, vynervovaná a nas.... V tu chvíli bych ho fakt nejradši zabila. Jenže mi ujel a tak mi nezbývá než pokračovat nahoru, i když se ve mě všechno vzpírá. Když ho konečně dojedu (čekal na mě) a slézám s kola, volá na mě ať makám a šlapu dál. Grrrr! Zkouším se rozjet, ale nohy vypovídají poslušnost. Slejzám a tlačím. Mám totální krizi. Naštěstí to byl poslední kopec. Na rovince se zase rozjedu, Petr na mě čeká a na doplnění energie do mě sype ioňták v práškové podobě. A slibuje, že až sjedeme autem dolů, nebudu muset do Rivy, pojede sám a přijede pro mě autem. Za chvíli se vzpamatuju. Asi to bylo hlavně psychické, kumulace tlaků z únavy, vedra, stresu a dalšího stoupání...Hnusnej stav. Odvoz autem samozřejmě odmítám, taková zbabělost! Cesta dolů je pak nádherná, takové terénní hupíky a průjezdy tunýlky ve skalách. Jenže je to hodně těžké, ty sjezdy jsou prudké, dole je sráz, v tunelech je tma, všude velké šutry. Jsem přesvědčená že se Petr rozhodl mě zabít, fakt se hodně bojím. Trvá to do doby než zjistím dvě zásadní věci a pochopím, jakou technikou musím jet. To že je potřeba stát v pedálech a mít zadek daleko za sedlem a pokrčené ruce je jasné, i když Petr můj posez ještě upravuje (mám se více položit, víc pokrčit ruce). To, na co jsme si musela přijít je, že ve chvíli, kdy najedu do hluboké vrstvy kamenů (což je tam skoro pořád), musím pustit obě brzdy. Jakmile totiž brzdím, kolo v těch šutrech plave a je strašně nestabilní. Když se to pustí, kolo je samo přímočaře projede. Důležité je neměnit směr a nechat kolo jet. K tomu se vztahuje i druhé zjištění - kolo jede líp než já. Musím ho nechat jet a zasahovat do jízdy jen tím, že se ho budu snažit zlehka navádět na lepší cestu (vyhýbat se velkým šutrům apod.), protože oči bohužel nemá. Uvědomila jsem si, že padám pouze tehdy, když zmatkuju, prudce brzdím, zatáčím, trhám řidítky. Důležité opravdu je zůstat v naprostém klidu, držet balanc ale jinak se moc nehýbat, řidítka držet spíš zlehka a nechat kolo ať si poradí. Jediná nevýhoda je, že když se nebrzdí, tak kolo v těch prudkých sjezdech nabere v okamžiku hodně velkou rychlost - pak je potřeba vyčíhat si nějaké místo, kde je plocha s menším množstvím kamení a tam si přibrzdit. Od chvíle, kdy jsem si tohle jednak uvědomila a jednak zlomila psychickou bariéru "nebrzdit když se řítím z kopce" mi to najednou začalo jít a začalo mě to bavit. Hodně bavit. Konečně jsem ten orgasmus pochopila :-) Sjezd pak byl opravdu úžasný a už se těším, až se tam zase někdy vrátím a dám si ho znovu. Dole ve sjezdu mi dochází voda a o kus dál i Petrovi, spotřeba byla dnes veliká. Šotolina skončila, pořád jsme ale ve výšce cca 600 mnm a musíme klesnout na 80. Následuje tedy další úžasné klesání po asfaltce. Petr jede šíleně (kolem 70 km/h), já víc brzdím, jezdí tu hodně aut. Od Laga nás čeká ještě jedenáct kilometrů dlouhá cesta podél jezera do Rivy. Zase se jede po té frekventované cestě v hustém provozu, oba máme strach v tunelech, kterých musíme projet snad patnáct. Většinou nejsou osvětlené a auta tu projíždí dost rychle. Jsme vybaveni jen jednou blikačkou, kterou měl naštěstí u sebe Petr. A jak se vyjádřil, tahle část cesty se mu zdála mnohem nebezpečnější než celé Tremalzo. V Rivě "padáme" z kol u první hospody a dáváme si nekřesťansky drahé pivo (4,20 Euro za 0,4 L). To bodlo, ale rychle stouplo do hlavy :-). V kempu si pak dáme sprchu a jdeme do pizzerie na večeři. Petr objednává litr vína a já vím, že to skončí špatně :-) Pizza byla vynikající (á 7 Euro), víno také výborné, ale opila jsme se hrozně. Skoro ani nevím, jak jsme se dostala do karavanu a okamžitě jsem usnula. Tím i padly naše plány na nedělní vyjížďku - chtěli jsme popojet do Brixenu a jezdit v okolí Furschety, ale to vyžadovalo mít už večer sbaleno a ráno brzy vstát. Nezvládli jsme ani jedno :-) a tak byla neděle čistě odpočinková. Po obědě jsme vyrazili na cestu zpátky, po cestě jsme se ještě zastavili na místní atrakci - obří vodopád ukrytý celý ve skále - fakt pěkné! (vstup 5 Euro). V supermarketu jsme pak ještě koupili Lambrusco domů a něco k večeři (tu jsme si pak dali v Německu na odpočívadle) a naprosto bez komplikací jsme v poodě dorazili kolem jedenácté do Prahy.
Skvělý výlet plný prožitků a emocí!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Julius Nadberežný Julius Nadberežný | 25. června 2007 v 13:53 | Reagovat

X-Centrum ubytování na Lago di Garda

- karavany jsou v ubohém stavu;

- vnitřní vybavení je omezeno pouze na nádobí a příbory;

- lednice je mimo karavan, tudíž volně přístupná a sdílená dvěma karavany a taktéž v nedobrém stavu a např. našikmo postavená a skladované má tendenci posunu vpřed;

- prakticky neexistuje prostor pro pohodlné a efektivní sušení věcí po surfování - na jeden stojan mezi karavany se vejdou věci cca dvou osob a to se extrémně uskromňují;

- odpadkové koše společné nejsou dostatečně včas vyprazdňovány - zapáchají a jsou špinavé;

- nebyli jsme upozorněni na selfservice koše náležející ke karavanu a ani vybaveni pytli na odpadky;

- značnou část společných prostor určených k vaření a stravování zabírají propriety personálu;

- celý prostor je značně stěsnaný a co se pořádku a čistoty týče nehezký "punk is realy not death";

- cena tři tisíce za karavan=4os je slušnej masakr!

- Falko a Cilka jsou sice krásní a milí psy, ale alergiky a psonesnášenlivce neakceptovatelní.

2 kotala kotala | E-mail | Web | 21. července 2008 v 12:07 | Reagovat

Docela hodně zajímavostí sem tady našel..perfektní

Přispěj i ty na mých webech do komentáře. http://www.horske-kola.cz

3 nose nose | E-mail | Web | 1. září 2009 v 0:35 | Reagovat

fear; http://stampnbeauty.com/ bethin; http://honghia.net/ accutane before and after; http://mrtshirtman.com/ order doxycycline; http://lange-ag.com/ propecia patent expiration generic; http://3crharariradio.com/ anemia bactrim cell sickle; http://beevenomplus.com/ will byetta block levitra;

4 true. true. | E-mail | Web | 1. září 2009 v 6:03 | Reagovat

room; http://friendsfriday.org/ buy accutane; http://easyreadyreckoner.com/ buy cialis; http://signmanhattan.com/ nolvadex 90 pills; http://bettencourttlc.com/ cheap levitra; http://craft-africa.com/ original viagra; http://beverleyvaughan.com/ apcalis levitra viagra; http://swakrith.com/ cheap cytotec; http://123rkcf.com/ cymbalta drug effects side;

5 whose whose | E-mail | Web | 1. září 2009 v 11:30 | Reagovat

farm; http://burfieldwisemanfarms.com/ levitra and grapefruit juice; http://awningbrooklyn.com/ diflucan; http://helpbirgit.org/ accutane; http://walkercountydemocrats.com/ tamiflu and vaccine; http://eokul1.info/ generic cialis price; http://beverleyvaughan.com/ levitra 2003 latest;

6 were were | E-mail | Web | 1. září 2009 v 17:07 | Reagovat

watch; http://awningnewyork.com/ cheap celexa buy; http://tehflyer.org/ tamiflu and relenza; http://bisleynightshift.com/ levitra professional 10 pills; http://stfrancismissionrec.org/ acomplia amp phentermine diet pills; http://wilskrachtidegem.com/ buy sale.com tamiflu.pills; http://mrtshirtman.com/ doxycycline mechanism of action; http://3crharariradio.com/ buy bactrim; http://channellettersnewyork.com/ viagra;

7 roll roll | E-mail | Web | 2. září 2009 v 0:53 | Reagovat

measure; http://lapetiteprincesse.com/ propecia; http://tehflyer.org/ prescription tamiflu without; http://movingaircable.com/ doxycycline; http://witchywolf.com/ tamiflu; http://easyreadyreckoner.com/ cialis cialis genuinerx.net viagra; http://dictaduranuncamas.org/ buy cialis; http://mrtshirtman.com/ doxycycline; http://onslaught-ph.com/ lasix infusion; http://walkercountydemocrats.com/ stock tamiflu;

8 quart quart | E-mail | Web | 2. září 2009 v 20:13 | Reagovat

imagine; http://mac-quarterhorses.com/ buy propecia at discount price; http://burfieldwisemanfarms.com/ levitra viagra online; http://stealingdecember.com/ buy rimonabant; http://dagacentral.com/ buy viagra luxembourg; http://walkercountydemocrats.com/ effects side tamiflu; http://craft-africa.com/ generic viagra; http://awningny.com/ retin a acne scars; http://beevenomplus.com/ levitra 2 pills;

9 should should | E-mail | Web | 2. září 2009 v 22:27 | Reagovat

past; http://awningnewyork.com/ celexa tingling; http://awningbrooklyn.com/ counter diflucan over; http://movingaircable.com/ doxycycline; http://stlmargarita.com/ female version viagra; http://integrityassessments.com/ propecia; http://signmanhattan.com/ nolvadex clomid; http://theweddingdancersite.com/ synthesis tamiflu;

10 straight straight | E-mail | Web | 2. září 2009 v 23:50 | Reagovat

save; http://fjorlich.com/ accutane dosage; http://awningnewyork.com/ celexa weight gain; http://maptrailer.com/ antibiotic doxycycline; http://awningbrooklyn.com/ diflucan for yeast; http://bettencourttlc.com/ order levitra; http://channellettersnewyork.com/ viagra soft tabs 60 pills; http://beevenomplus.com/ cialis comparison levitra viagra;

11 some some | E-mail | Web | 3. září 2009 v 2:58 | Reagovat

color; http://stealingdecember.com/ cheap rimonabant; http://neonnewyork.com/ clomid clomiphene citrate; http://signmanhattan.com/ nolvadex; http://e-okul1.info/ online cialis; http://craft-africa.com/ viagra for woman; http://dagacentral.com/ kamagra viagra cialis apcalis; http://jolieblanche.com/ finalo;

12 matter matter | E-mail | Web | 3. září 2009 v 6:09 | Reagovat

eight; http://stampnbeauty.com/ zimulti 20 mg; http://cooltobeyou.com/ uses for viagra; http://rustynutscycles.com/ zoloft common side effects; http://witchywolf.com/ dosage tamiflu; http://integrityassessments.com/ propecia pill; http://honghia.net/ decutan; http://theweddingdancersite.com/ order tamiflu;

13 slow slow | E-mail | Web | 3. září 2009 v 12:28 | Reagovat

sheet; http://rustynutscycles.com/ zoloft; http://stealingdecember.com/ rimonabant; http://integrityassessments.com/ propecia price; http://mtoliveyakima.org/ disper doxycycline; http://newvibrationsjackson.com/ levaquin;

14 world world | E-mail | Web | 3. září 2009 v 15:43 | Reagovat

train; http://stealingdecember.com/ buy rimonabant; http://wilskrachtidegem.com/ tamiflu; http://theweddingdancersite.com/ prescription tamiflu without; http://dagacentral.com/ viagra 60 pills; http://jolieblanche.com/ order propecia online;

15 wild wild | E-mail | Web | 3. září 2009 v 22:13 | Reagovat

swim; http://lapetiteprincesse.com/ generic propecia; http://shaggyshairsalon.com/ nolvadex; http://rustynutscycles.com/ zoloft; http://stlmargarita.com/ female version of viagra; http://bettencourttlc.com/ cheap levitra online vardenafil; http://paokkalamaria.com/ drug effects lasix side statin;

16 read read | E-mail | Web | 4. září 2009 v 12:37 | Reagovat

silent; http://lapetiteprincesse.com/ order propecia; http://shaggyshairsalon.com/ dosage nolvadex; http://helpbirgit.org/ accutane side effects; http://movingaircable.com/ doxycycline; http://witchywolf.com/ dosage tamiflu; http://fishabits.com/ accutane effects side; http://onslaught-ph.com/ lasix by mail; http://northfrompatagonia.com/ levaquin mrsa; http://newvibrationsjackson.com/ levaquin dose pack;

17 crop crop | E-mail | Web | 4. září 2009 v 15:58 | Reagovat

temperature; http://cooltobeyou.com/ viagra erection; http://awningbrooklyn.com/ diflucan and buy online; http://rustynutscycles.com/ zoloft; http://honghia.net/ how long can i take accutane; http://3crharariradio.com/ bactrim; http://lange-ag.com/ order propecia;

18 office office | E-mail | Web | 4. září 2009 v 19:17 | Reagovat

consonant; http://awningnewyork.com/ effexor verse celexa; http://shaggyshairsalon.com/ clomid nolvadex; http://helpbirgit.org/ accutane seizure; http://lange-ag.com/ propecia success story; http://walkercountydemocrats.com/ order tamiflu; http://craft-africa.com/ viagra; http://eokul1.info/ generic cialis europe; http://swakrith.com/ cytotec miscarriage;

19 ship ship | E-mail | Web | 4. září 2009 v 22:35 | Reagovat

mind; http://lapetiteprincesse.com/ propecia online; http://stealingdecember.com/ rimonabant price usa; http://integrityassessments.com/ order propecia medication; http://onslaught-ph.com/ cheap lasix; http://eokul1.info/ buy cialis; http://beverleyvaughan.com/ levitra link;

20 very very | E-mail | Web | 5. září 2009 v 1:49 | Reagovat

laugh; http://cooltobeyou.com/ buying viagra; http://signmanhattan.com/ nolvadex cycle; http://easyreadyreckoner.com/ cialis; http://stfrancismissionrec.org/ is acomplia effective?; http://walkercountydemocrats.com/ tamiflu;

21 allow allow | E-mail | Web | 5. září 2009 v 20:32 | Reagovat

type; http://naltrexoneinjection.com buy cigarette; http://nadita.net peter stuyvesant; http://niche-street.com gitanes;

22 hold hold | E-mail | Web | 5. září 2009 v 23:53 | Reagovat

weight; http://naltrexoneinjection.com buy cigarettes; http://nadita.net online cigarettes; http://niche-street.com yves saint laurent lights;

23 cell cell | E-mail | Web | 6. září 2009 v 17:10 | Reagovat

cool; http://naltrexoneinjection.com discount viceroy cigarettes; http://nadita.net best buy davidoff; http://niche-street.com buy fortuna online;

24 sound sound | E-mail | Web | 8. září 2009 v 12:51 | Reagovat

symbol; http://naltrexoneinjection.com best buy gauloises; http://nadita.net buy peter stuyvesant lights; http://niche-street.com golden gate;

25 Sak Sak | 12. září 2014 v 10:13 | Reagovat

Tady je zase docela dobrej bazar karavanů:
www.bazar-karavany.cz/all-ads/

26 Rurko Rurko | 27. července 2015 v 10:53 | Reagovat

Půjčovna karavanů, která vás zaujme

27 Ahaogatsui Ahaogatsui | E-mail | 23. května 2017 v 7:09 | Reagovat

my breastmilk is running low <a href=http://tenze24.tumblr.com/#88914>tenze24-domperidone</a> nexium 24 hour side effects

28 Abugenom Abugenom | E-mail | 30. května 2017 v 2:06 | Reagovat

amitriptyline hcl 25 mg for pain <a href=http://tenze24.tumblr.com/#80550>tenze24-domperidone</a> side effects of aciphex 20 mg

29 Ahezepated Ahezepated | E-mail | 6. června 2017 v 20:33 | Reagovat

list of anti nausea medications <a href=http://tenze24.tumblr.com/#80510>tenze24.tumblr.com</a> can i take buscopan when pregnant

30 Apahewarau Apahewarau | E-mail | 12. června 2017 v 2:30 | Reagovat

betahistine mechanism of action <a href=http://tenze24.tumblr.com/#99404>tenze24-domperidone</a> adult nursing relationship pics

31 Aruresamej Aruresamej | E-mail | 14. června 2017 v 5:37 | Reagovat

can you take 2 nexium a day <a href=http://tenze24.tumblr.com/#49077>tenze24-domperidone</a> best migraine medication otc

32 Azomopahia Azomopahia | E-mail | 16. června 2017 v 9:36 | Reagovat

how does metformin help with pcos <a href=http://tenze24.tumblr.com/#97232>tenze24-domperidone</a> having pcos while pregnant

33 Anezotetap Anezotetap | E-mail | 18. června 2017 v 13:33 | Reagovat

breastfeeding lump no pain <a href=http://tenze24.tumblr.com/#30339>order domperidone</a> list of dopamine antagonists

34 Atsumagunef Atsumagunef | E-mail | 20. června 2017 v 19:26 | Reagovat

domperidona 10 mg capsulas <a href=http://tenze24.tumblr.com/#20170>domperidone buy online</a> gripe water for 3 week old baby

35 Adonodagaw Adonodagaw | E-mail | 27. června 2017 v 8:05 | Reagovat

cold cough during pregnancy <a href=http://tenze24.tumblr.com/#79864>tenze24.tumblr.com</a> drugs used in cough

36 Amusapuiw Amusapuiw | E-mail | 29. června 2017 v 2:57 | Reagovat

how to get milk out of breast when not pregnant <a href=http://tenze24.tumblr.com/#86159>tenze24-domperidone</a> z pack used to treat

37 Ajipuwas Ajipuwas | E-mail | 17. července 2017 v 4:01 | Reagovat

how much did domperidone increase your milk supply <a href=http://wasenshi16.tumblr.com/#49819>wasenshi16.tumblr.com</a> chest enlargement in males

38 Awochimip Awochimip | E-mail | 24. července 2017 v 21:48 | Reagovat

nonpharmacological treatment fludrocortisone and domperidone <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#43194>chinakari39.tumblr.com</a> maxolon safe for pregnancy

39 Atsuketsut Atsuketsut | E-mail | 7. srpna 2017 v 7:23 | Reagovat

domperidone dose in dogs <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#30720>domperidone online</a> motilium dosage to increase milk supply

40 Amusatoq Amusatoq | E-mail | 9. srpna 2017 v 14:30 | Reagovat

did you lose weight after stopping domperidone <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#89956>chinakari39-domperidone</a> what can a pregnant woman take for cough and cold

41 Abozagay Abozagay | E-mail | 12. srpna 2017 v 21:31 | Reagovat

does domperidone cause hair loss <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#51290>chinakari39-domperidone</a> oesophageal reflux in babies

42 Asahigaq Asahigaq | E-mail | 18. srpna 2017 v 9:39 | Reagovat

dose of domperidone for lactation <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#78451>domperidone online</a> fruits for pcos patients

43 Abohizet Abohizet | E-mail | 20. srpna 2017 v 21:11 | Reagovat

can i take domperidone while breastfeeding <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#43662>domperidone-chinakari39.tumblr</a> help with nausea during pregnancy

44 Asozosat Asozosat | E-mail | 24. srpna 2017 v 7:19 | Reagovat

domperidone maleate. drug monograph. rxmed <a href=http://chinakari39.tumblr.com/#28983>chinakari39-domperidone</a> treatment for chronic hiccups

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.